tirsdag den 21. februar 2012

Dagens Øvelse - Vampyr Tema med jeg-fortæller

Dagens Øvelse - Vampyr Tema
Jeg-fortæller
Mellem 10-15linjer


Hverdagens problemer for en vampyr familie

Arg hvem fanden har tømt det pokkers varmeskab endnu engang? Nu må jeg igen endnu engang drikke koldt blod fra køleren! Det kan simpelthen ikke passe at når man tager den sidste pose, så fylder man op med det samme. Det er man nød til at gøre som familiemedlem. Jeg må tage det op når vi alle er samlet igen. Gad vide hvor er alle sammen henne? Og hvorfor sørger ens kone dog ikke for at der er fyldt op? Er det mon ikke kvindens arbejde?!

Fuck hvor i forskrækkede mig! Fødselsdag mig? Jættende mig ikke også om det er i dag. Ja for pokker da ikke. Gaver neje og dejligt varmt blod ? Endnu en overraskelse? Jamen det havde i da ikke behøvet. Et menneske – kun til mig? Jamen jeg troede ikke vi tog levende mennesker mere, skulle det ikke være så usundt. Men der er nu ikke noget som frisk menneskeblod! Og det er jo kun en gang om året man bliver fejret. Neje hvor hun dog smager godt, lille Igor skal næsten have lov at prøve sit første bid menneskeblod. Det har han jo ikke prøvet før, hvad siger du lille mor?

1 kommentar:

  1. "Forfatterspirs skrivepult"

    Er du et spir eller en spire? ;-)

    SvarSlet